‘Blote’ Vakantiebeurs een succes!
[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”915″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”][vc_column_text]
Voor het eerst in de geschiedenis van de Vakantiebeurs was er dit jaar een heus ‘Blootstraatje’ waarin vertegenwoordigers van blote vakantiebestemmingen én BlootGewoon! vertegenwoordigd waren. In dit Blootstraatje konden bezoekers begin januari alles te weten komen over in je blootje vakantie vieren. Natuurlijk kregen wij standaard grappen en grollen te horen, maar echt lacherig werd er niet meer over bloot recreëren gedaan. Bloot is er gewoon voor iedereen die zich daar fijn bij voelt. Bezoekers én leden konden onze stand goed vinden, want ons team heeft vijf dagen op rij de keeltjes moeten smeren om alle geïnteresseerden te kunnen informeren!
RTV Utrecht maakte op de Vakantiebeurs de volgende reportage:
[/vc_column_text][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=0W9DfKHLzwc” align=”center”][vc_column_text]
Jongeren & gezinnen
De laatste tijd zien we ook dat er veel meer jonge stellen en gezinnen informatie aanvragen. Wie kent het vrije gevoel van zwemmen in je nakie bijvoorbeeld niet? Juist voor de mensen die het prettig vinden om zo af en toe zonder kleding van hun vrije tijd te genieten, is NFN het nieuwe merk BlootGewoon! gestart. Daarmee brengen we producten, diensten en informatie in de markt die goed aansluiten bij de moderne levensstijl. Oftewel: we willen bloteriken bereiken die voor veel dingen openstaan en voor wie vrijheid, respect voor ieders keuze en genieten belangrijk is! Een artikel van het Algemeen Dagblad is hier terug te lezen. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]