Maandag 4 juli 2022 lanceert BlootGewoon!, merk van NFN Open & Bloot, voor het tweede jaar op rij een landelijke multimediale bewustwordingscampagne met de titel ‘Voel je vrij, geef je bloot’. Hiermee wil NFN, belangenbehartiger voor naaktrecreatie in Nederland, bloot recreëren bespreekbaar maken en laten zien hoe naaktrecreatie anno 2022 eruit ziet.
Voel je vrij, geef je bloot In de zomermaanden is de campagne ‘Voel je vrij, geef je bloot’ bij de publieke omroep te zien en te horen. Bloot naar de sauna, het naaktstrand en bloot op vakantie worden uitgelicht in de televisie- en radiocommercials en in een online campagne met aansprekende podcasts met bekende en onbekende Nederlanders.
De campagne start op 4 juli start met radiocommercials op NPO Radio 2. Vanaf 11 juli zenden we een hele week tv-commercials uit op NPO 1, NPO2 en NPO 3. Ook is er een nieuwe serie podcasts opgenomen die komende zomer iedere twee weken verschijnen!