Marktonderzoek via Motivaction
[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”10264″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Als belangenbehartiger is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de trends en ontwikkelingen op het gebied van naaktrecreatie. NFN Open & Bloot voert daarom in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction een markt- en imago-onderzoek uit. Via nieuwsbrieven, social media en e-mail worden leden en niet-leden vanaf eind maart 2019 uitgenodigd om deel te nemen aan dit onderzoek. Motivaction en NFN houden zich strikt aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De antwoorden van de deelnemers blijven te allen tijde anoniem.
Het eerste deel van het onderzoek gaat over het onderwerp bloot ontspannen. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 15 minuten.
Om een nog beter inzicht in de wensen en behoeften van (potentiële) naaktrecreanten te krijgen zijn we ook benieuwd naar hoe je in het leven staat. Aan het einde van het onderzoek volgt nog een korte test die hierover gaat. Deze test bestaat uit stellingen die gaan over leefsituaties, politiek, religie en maatschappelijke thema’s. Je bent uiteraard helemaal vrij om aan deze test deel te nemen.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]